2010年3月28日 星期日

G - 暴露狂(俊仔)

我叫俊仔,今年快18歲,就讀香港區一間男校,從我14歲開始就出現好強烈暴露傾向,可能我身体發育得好快,身型係几個月之間就成個成年人一樣高5呎八吋,手手腳腳又長又大又粗,胸口兩個奶奶又大又實,手腳,腋下,陰部的毛生得越黎越多,一直生到肚臍度,每次我沖涼摸到自己的肌肉我都好撚興奮.同埋我發覺自已係一班男仔度大聲講粗口.每句野都加在男人性交的動詞上去,乜撚,乜七,,句句都要丟過才舒服,所以好多同學都叫我做粗口仔.

唔知係唔係我條撚大得制,總係覺得條底褲好撚窄,包到我個春袋出撚晒汗,所以我校服內面乜野都冇,因為白色關係所以我下面條野就特別顯眼.好多時有男老師經過都睇到佢地斜眼咁望撚實我下面,睇見佢地的眼神我就好撚興奮.要即時走入廁所裏面,除撚晒衫褲,一面摸住伺個春袋,一面濕七手淫...

記得有一次上体育課.一個唔小心扭親只腳.体育老師就好撚緊張扶我到休息室,跟住就叫我除左對波鞋.話幫我按摩,佢一手捉住我腳趾上下左右係咁卒,越卒越大力,卒到我好撚慶,下面條野硬撚左,差一點連精都標出黎.后來我大嗌,佢先至停手,佢問我係唔係好舒服,我話係,跟住叫我落地行,當時我條野己經硬撚左.所以一起身條撚就成碌頂起左,老師見到就叫我將條波褲除去,話邦我推拿,等我扭親位置會快好番.我知佢一早就注意我,好,今次就比你睇個飽.跟住我好快將身上面所有衫褲除去,光脫脫地企係度,而下面條撚就係佢面箭彈下彈下.睇撚到佢眼都唔眨.跟住就一手掗住我條撚係咁上下套動.佢仲用條蜊賴我個胸,佢越套越快,我就大嗌.丟死你陳sir..邦我含撚喇..賴我個春袋呀.快撚的...大力含.,....快快就要出野喇...快的濕出黎...啊.....我要射野喇....好撚多呀.....睇撚陳sir個撚樣好撚滿足.因為佢終於睇到我咁完美身体........

沒有留言:

張貼留言